Precis som förra året deltog jag i inktober och försökte att inte spendra mer än en timme varje morgon för respektive prompt. Detta år målade jag i mitt skissblock istället för på kartongbitar. Det var kul att se hur skissblocket fylldes med nya sidor dag för dag, och efter 31 dagar kändes det som en riktigt bra prestation.
Nedan är alla mina doodles med tillhörande prompt.